Avatar billede Veerst Nybegynder
05. maj 2015 - 16:00 Der er 2 kommentarer

Fælles adressekartotek i Office 365

Vi er skiftet fra Microsoft Office 2010 på vores egen Exchange-server til Office 365. Generelt fungerer det fint, men:
Hvordan etablerer jeg et fælles adressekartotek i Office 365 som alle kan vedligeholde og alle tilgå, på samme måde som jeg kunne i Office 2010?
Avatar billede Veerst Nybegynder
18. maj 2015 - 11:59 #2
Har forsøgt at følge forslag til løsning, og har tilføjet en offentlig mappe, og tilføjet denne til favoritter. Nu sker der blot det, at når jeg klikker på denne, så går Outlook ned, og genstarter... :-(