Avatar billede simon76 Praktikant
05. maj 2015 - 17:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mobil printer til iPad & iPhone

Hej,

Jeg skal bruge en mobil printer til at have i bilen. Den skal kunne printe fra iPad og iPhone.
Er der nogen der kan anbefale en?

Jeg har set på HP OfficeJet 100 Mobile Printer og HP Officejet 150 Mobile All-in-One L511a, men det ser ikke ud til at de kan printe fra iPad/iPhone uden ekstra tilbehør.. Eller tager jeg fejl?

På forhånd tak
/Simon
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. maj 2015 - 19:40 #1
De kan købes med Bluetooth interface. Men om der så findes en printfunktion fra iOS der fungerer på printerne.... - det ved jeg ikke. Der er ikke nævnt noget om det i specifikationerne.

Du kan gå efter Canons IP110: http://www.edbpriser.dk/Search/General.aspx?q=pixma%20ip110

Den kan airprint/iOS. Så vidt jeg kan se, er den dyre med batteri, så du helt kan slippe kabler.
Avatar billede simon76 Praktikant
06. maj 2015 - 21:44 #2
Tak, jeg vil se på den :)

Hvis du ligger et svar, så kan du få point :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. maj 2015 - 11:26 #3
Tag du bare selv point - jeg er holdt op med at samle.
Avatar billede simon76 Praktikant
20. maj 2015 - 06:37 #4
Lukker