Avatar billede Rene_Kristiansen Nybegynder
06. maj 2015 - 10:59 Der er 3 kommentarer

Antenne til wifi

Hej

Er der nogle som kan hjælpe til hvor jeg kan anskaffe mig nogle antenner til et Intel® Dual Band Wireless-AC 7260 kort. Kortet sidder i en stationær, så antennerne må gerne kunne trækkes udenfor kabinettet.

På forhånd tak
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
08. maj 2015 - 21:34 #1
hej der!!

Jeg går ud fra at det er et kort du selv har sat i din maskine?
og at dette er et standart WiFi kort..?

Grunden er at de connector der sidder på bagsiden er en standart for alle WiFi enheder med mulighed for at udskifte antenne...

https://www.av-cables.dk/wifi-antenner/

De har nogle antenner med høj GAIN og der ved mere række vide, de skulle meget gerne passe på en standart SMA connector...

MVH

Thomas
Avatar billede Rene_Kristiansen Nybegynder
10. maj 2015 - 16:55 #2
Det er dog en antenne til de små ben. ligesom på et netkort til en laptop. Altså dem man bare klikker på.

Ellers tak for forsøget
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
11. maj 2015 - 21:15 #3
Hej igen...

Hvis jeg havde haft alle oplysninger fra start, ville jeg have kunne svaret dig rigtigt...

den antenne tyoe du leder efter hedder IPX connector..

http://www.dx.com/p/wi-fi-antenna-ipx-female-to-sma-ky-adapter-connection-cable-w-1-13-cable-black-white-25cm-191117#.VVD_b_ntmko

Jeg har fundet denne ved at bruge google...

MVH

Thomas