Avatar billede klavil Seniormester
06. maj 2015 - 17:25 Der er 1 løsning

får fejlen dns probe finished bad config efter skift til Telia

Så sent som igår skiftede vi fra Stofa til Telia. Da det blev sat op manglede Wifi og det var umiddelbart slukket i routeren og måtte manuelt gå ind og slå det til. Jeg får nu disse fejl på min bærbar med windows 8.1 nogle sider kan jeg umiddelbart få til at virker men andre ikke?
Har ringet til Telia men fået at vide at det nok er min bærbar der er sat op til DNS men på det trådløse netkort står både IP og DNS til: hent automatisk

Nogen der kan hjælpe mig her
Avatar billede klavil Seniormester
21. maj 2015 - 08:03 #1
lukker igen. har formateret min bærbar og det virker nu