Avatar billede sjass Juniormester
06. maj 2015 - 20:25 Der er 5 kommentarer

rettighed på andres pc Lokalt - fra min pc

hej

kan jeg på nogen måde - få fuld adgang til mine børns pc (lokal netværk )

direkte fra min egne pc ? - uden først at skulle benyttes deres pc ved installation af et eller andet ??

Mvh Mikkel
Avatar billede claes57 Ekspert
07. maj 2015 - 06:35 #1
Hvis de ikke har delt alle drev på nettet, så nej. Men det er da også usympatisk at overvåge og snage uden at de ved det.
Avatar billede sjass Juniormester
07. maj 2015 - 06:57 #2
Nu vil jeg lige slå HELT fast
det intet har med at snage / overvåge
at Gøre! !!!!

Vi har en billeder dokumenter osv vi deler i huset. og jeg / vi kan godt "se"
Hinandens pc/drev men får at vide der
skal bruges bruger / password for at logge ind på de andres hvilket VI godt
ville komme uden om. Så der er FRI adgang
til Hele pcen. Ved godt man kan lave dele
mapper men det er ikke det ønske vi har
og spørg til :-)

PS.  Kender faktisk en hvor det er nødvendigt at overvåge / snage / lukke
for internet sider - da personer har Været ude i alvorlige problemer.
så lad Vær med at slynge sådan ting ud
uden at have kendskab til omstændighederne
Avatar billede claes57 Ekspert
07. maj 2015 - 07:37 #3
Ingen grund til at blive sur - men I skal være fælles om at dele.
Opret en hjemmegruppe som alle pc'er er med i - og slå brugerkonti/adgangskoder fra (kontrolpanel/netværk og fil.../avancerede delingsindstillinger) se evt https://www.dropbox.com/s/smmykqvqtws14vp/Image012.png?dl=0
Avatar billede sjass Juniormester
07. maj 2015 - 21:35 #4
Hej.
Det er hele pcen jeg skal have
fuld adgang til ,hele C: drevet
og dens undermapper uden at skulle
benytte brugernavn og adgangskode
er set ikke muligt?
Mvh mikkel
Avatar billede claes57 Ekspert
07. maj 2015 - 22:50 #5
Har du tjekket indstillingen jf mit skærmdump?