Avatar billede MarieHviid Nybegynder
06. maj 2015 - 20:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skrivebeskyttet mappe på ekstern harddisk

Hej
Jeg har en ekstern harddisk, hvor der er én mappe, som jeg ikke kan åbne, jeg ved der er billeder i, men der står at den ikke fylder noget. Den er skrivebeskyttet, hvilket kommer igen hver gang, at jeg har fjernet den i Egenskaber. Under Sikkerhed står der "De anmodede sikkerhedsoplysninger er ikke tilgængelige, eller de kan ikke vises".
Hvad gør jeg?

På forhånd tak.
Mvh Marie
Avatar billede claes57 Ekspert
07. maj 2015 - 06:29 #1
Prøv af tjekke diskens filsystem. I tilbehør/systemværktøjer kan du køre kommandopromt som administrator. I den skriver du
Chkdsk e: /F /X
Hvis disken er e-drevet (ellers ret drev-bogstav)
Så tjekkes alle fil og mappedata igennem. Evt fejl rettes, og så burde den virke normalt igen.
Avatar billede MarieHviid Nybegynder
10. maj 2015 - 10:05 #2
Ok tak claes57 :)