Avatar billede anon22 Nybegynder
07. maj 2015 - 01:12 Der er 2 kommentarer

Mobil tilbehør

Hej, jeg købte min samsung galaxy s6 i telia her for leden, hvor jeg så åbnede det hele og prøvede headsettet(det den nyeste s6 headset) men det ene øre duede ikke så jeg tog ned til dem hvor de så sendte den til reperation. derefter stod der den var tilbage, så jeg tog ned for at hente den da den var ombyttet men da jeg kiggede på headsettet var det en der tilhørte en af galaxy note telefonen og ikke til den helt nye  galaxy s6.. de ringede så ind til et eller andet sted hen hvor de så sagde at de ville finde ud af det og det kunne være at det fordi at de ikke er produceret endnu, altså de der samsung galaxy s6 høretelefoner så mit spørgsmål er:

Kan jeg godt kræve at få mine s6 høretelefoner da jeg hellere vil have dem og jeg købte jo en telefon hvor der så var en defekt tilbehør er jo ikke min skyld..
så hvad gør jeg for jeg var her nede igen idag for at se om de havde fikset det men de samme hørertelefoner var der og en forvirret medarbejder.

er virkelig i tvivl om jeg kan kræve at få den s6 høretelefon tilbage for den var jo i stykker da jeg fik den og jeg føler at jeg har ret til at få den da jeg jo købte produktet med et bestemt tilbehør.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. maj 2015 - 06:22 #1
Bare sig, at du købte en samlet pakke. Og hvis de ikke kan levere, så går hele handlen tilbage. Så kan du gå til andet selskab, og lægge bestillingen der.
Avatar billede Peter_Lindegaard Nybegynder
07. maj 2015 - 11:54 #2
Claes57 - fornuftigt svar