Avatar billede dobbel_mango Praktikant
07. maj 2015 - 14:11 Der er 1 løsning

Event tracking i Google Analytics

Hej

Jeg har genereret nogle event tracking koder for download af filer på min hjemmeside og implementeret dem back-end i Joomla. Koderne er genereret og copy-pastet fra: http://gaconfig.com/google-analytics-event-tracking/file-download/

Når jeg tjekker i Analytics Event Overview kan jeg dog ikke se disse events registreret. Der står blog under Event Category: "to use this feature visit: EVENT-TRACKING.COM"

Hvad dælen betyder dette? Altså jeg er klar over, at jeg skal besøge den side, men den indeholder blot en guide til, hvad jeg lige har gjort, altså generere event tracking koder.

Nogen, der kan forklare mig, hvad der går galt? Analytics er opdateret til Universal Analytics.
Avatar billede dobbel_mango Praktikant
13. maj 2015 - 16:51 #1
Skulle man være interesseret, så har dette vist sig at være en ny Analytics spam, der infiltrerer event tracking funktionen. Fedt!