Avatar billede klavil Seniormester
07. maj 2015 - 20:54 Der er 1 løsning

Efter ændring til fast DNS virker windows store og andre programmer ikke?

Da jeg har problemer med at min computer, efter skift af internetudbyder, ikke kan gå på nettet og skriver en DNS fejl, har jeg læst rundt på nettet og lavet en fast DNS adresse. Nu virker mit internet så på den bærbaretrådløst, men Windowsstore samt selv windows start virker ikke. Når jeg trykker på et ikon viser den at den åbner og at den er åben på bundlinien, men man kan ikke se det. Det er Win 8.
nogen der kan hjælpe?
Hvis jeg fjerner fast DNS så virker windows men kan så ikke gå på nettet. Det virker mærkeligt. jeg har ikke installeret nogle programmer.
Min bærbar fungerede fint med Stofas router men nu med Telias er der disse problemer og har været det i de 4 dage vi har haft det?
Avatar billede klavil Seniormester
05. juni 2015 - 00:53 #1
Lukker her. Fik formateret min bærbar og det hjalp men det laver stadigvæk fejl på nogle sider og skriver det ned DNS