Avatar billede bdrejer Nybegynder
08. maj 2015 - 00:43 Der er 2 kommentarer

problemer med Canon Pixma MP 530

Min canon MP 530 , kan ikke udskrive, papiret er blank ,originale blækpatroner
(påfyldte) , har prøvet alt  hel blank papir uden farve kommer ud maskinen
kører ellers som den skal, det er mulig at det er noget med at jeg har haft printerhoved vognen ude og rense i vand som et sidste forsøg ,har kørt rensning og justering af printerhoved . Der er ikke fejlmelding fra lampen (trekanten.) håber på et godt  råd , på forhånd tak.

                                                    Venlig hilsen Bent
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. maj 2015 - 11:13 #1
Når først dit printhoved er tørret ind, kan det være umuligt at få hul igennem igen. Nyt blæk hjælper ikke, med mindre printhovedet er indbygget i blækpatronen. Det er det ikke i MP530.

Siden du har forsøgt at rense det uden held, vil kun et nyt hjælpe.

De er da heldigvis også til at købe: http://www.aliexpress.com/w/wholesale-canon-mp530-print-head.html

Husk, hvis du bestiller fra udlandet, at der kan komme told og moms på... - og prisen løber hurtigt op i, hvad man kan få en ny printer for.
Avatar billede aboeksperten Nybegynder
03. juni 2015 - 21:37 #2
Det er det samme med min Canon MP970 (har lige skrevet og spurgt om det samme) Er spændt på om du prøver at købe nyt printhovede- jeg overvejer det-i håb om den ellers udmærkede printer kommer til at virke!