Avatar billede Rene_Kristiansen Nybegynder
10. maj 2015 - 16:53 Der er 1 kommentar

Trådløs kanal

Hej

Jeg har købt et netkort Asus PCS-AC68 og kan kun fange mit 5Ghz trådløse hvis jeg går under kanal 48. Er der nogle der kan svare på om det er muligt at sætte netkortet op, så det er muligt at fange et bredere range
?? bor nemlig inde i byen. Og il derfor gerne kunne fange nogle flere kanaler.
Avatar billede jens48 Ekspert
10. maj 2015 - 21:12 #1
Uden at kende forskel på Asus PCS-AC68 og Asus PCE-AC68 vil jeg gætte på at der ligger en løsning på dit problem på http://www.snbforums.com/threads/pce-ac66-wifi-card-not-picking-up-5ghz-149-161-channels.10932/. Hvis der ikke er en væsentlig forskel ligger løsningen i svaret fra 5. sep 2014.