Avatar billede pwn Forsker
10. maj 2015 - 20:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program er dette lavet med

Jeg fik lavet en webshop i Wordpress af et firma og de lavede logoet som det ser ud: www.det-er-for-boern.dk

Problemet er, at det er lavet i et format jeg ikke kan bruge  til tryk. Er der nogen, der kan "se", hvilket program evt. skrifttype, der er blevet brugt? Vil gerne genskabe det i en højere opløsning.
Avatar billede TIversen Novice
10. maj 2015 - 20:40 #1
HVis du fik det lavet af et firma, hvorfor spøger du så ikke bare dem? Jeg er sikker på at har en PSD fil liggende med logoet, hvor de kan se hvad skrifttypen er :-)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
10. maj 2015 - 21:02 #2
Jeg kender ikke skrifttypen, men effekterne - rammer om bogstaver, skyggeeffekt, buesats - findes i Adobe Illustrator og Adobe InDesign, som bruges af næsten alle grafiske firmaer.
Avatar billede pwn Forsker
16. maj 2015 - 18:27 #3
--> Finn send et svar, så vi kan afregne :-)
Jeg har spurgt firmaet; de kunne ikke udlevere, men ville da gerne lave et logo! Sådan er det.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
17. maj 2015 - 07:17 #4
Læg selv svar og luk spørgsmålet - men hvis du kan få firmaet til at oplyse navnet på skriften, kan den måske findes. Så kan jeg i Adobe Illustrator hurtigt og nemt genskabe logoet i et trykbart format.
Avatar billede pwn Forsker
17. maj 2015 - 07:39 #5
--> Jeg spørger firmaet, og tak for tilbuddet :-)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
17. maj 2015 - 09:32 #6
En skrift, der ligner lidt hedder Purple Purse, men det er stadig ikke den rigtige:
http://finnrasmus.dk/det_er_for_born_logo.pdf