Avatar billede uhreskov Nybegynder
11. maj 2015 - 06:22 Der er 2 kommentarer

Hvordan laver jeg en Yosemite boot cd ?

Hejsa....

Skal prøve at gøre det kort....

Min søn har købt en brugt IMac som vi skal have "pumpet" liv i

Vi har ikke kunne installere OS via den menu der ligget på maskinen, da vi får en fejl om at det skete en fejl undet forberedelse at installation.....

Nu er mit/ spørgsmål

Kan vi lave en yosemite 10.10 boot cd fra en Windows maskine som vi kan bruge til at få liv i iMac med ?

På forhånd tak
Uhreskov
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2015 - 11:03 #1
hvis du ikke kender en med en fungerende yosemite, så er min omvej at købe http://store.apple.com/dk/product/D6377ZM/A/os-x-mountain-lion og derefter opgradere (gratis) via apple-store.