Avatar billede grantun Praktikant
12. maj 2015 - 15:26 Der er 8 kommentarer

død windows 7

har en stationær computer med windows 7
Når man starter op kommer en blå side frem-der foreslår at det er virus eller fejl ved nyindstalationer.

jeg kan gå til 1 " gendannelsespunkt", så kommer jeg ind på siden, men den virker ikke ved genstrat, og står den på længe nok, genstrter den selv

jeg kan ikke gå ind i fejlsikkred tilstand-får blå side

det har eller er virus på computern, det varne den for lige inden problemene startede.

Det findes ikke nogle nye indstallationer.

Kørt reperation af strtfiler-det hjælper ikke

kørt test for hukommelses problemer- den raporterer ikke problemer.

De få gange jeg varet inde har jeg scannet computen får virus- den rapporterer "riskware".

jeg kan i princip køre en reperation af windows, men ved af dyr erfaring at det også sletter produktions nogler mv, og jeg har dem ikke alle--hvad gør man?

Nogle forslag?

på en eller anden måde må fejlen alligevel vare i opstartsfilerne eller?
Avatar billede grantun Praktikant
12. maj 2015 - 15:28 #1
ind på skrivbord skulle det vare-ikke siden :)
kørt rep af startfiler-uden resultat
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2015 - 19:00 #2
Har du licensnøglen til Windows på skrift?
Avatar billede grantun Praktikant
12. maj 2015 - 22:24 #3
jeg har licencenr på skrift, men jeg mangler til officepakken mv...
den er tabt, og erfaring med windowa rep er at de slettes.
nu er den gået helt død, får kun den blå side...kan intet gøre nu...
Avatar billede grantun Praktikant
12. maj 2015 - 22:42 #4
tillægg kan komme ind på Indstillninger for genoprettelse-jeg husker bare ikke hvordan-fra gang til gang.
Jeg gendanner den til den endeste gendannelsespunk jeg har, men den kan ikke genstates..
Avatar billede grantun Praktikant
12. maj 2015 - 23:42 #5
har nået et steg videre- der mangler IDe contoller driver og nogle andre drivere. Maskinen kan finde dem-men kan ikke installere

nogle kloge hoveder der ude?
Avatar billede grantun Praktikant
18. juni 2015 - 17:13 #7
Tak:)
Avatar billede hjolsen Ekspert
19. juni 2015 - 05:42 #8
Har du prøvet at ændre bios indstillinger for ide/achi ?