Avatar billede Rasmus_theilso Nybegynder
12. maj 2015 - 23:40 Der er 1 kommentar

Klar til nye eventyr? Savner en partner!

Hej Alle.

Jeg har været igang med at udvikle en yderst spændende app, som har fået utrolig god feedback af testgruppen.

Nu er min udvikler desværre gået andre veje - hvorfor jeg står og mangler en ny partner.

App'en er på nuværende tidspunkt 95% færdig :)

Appen er et redskab jeg selv har stået og manglet i lang tid! Det er en ny og smart måde at invitere ens venner til sjove spontane ting :). Der er allerede fundet en forretningsmodel som skal implementeres snarest i appen.

Jeg er på udkig efter en person som brænder for programmering, da jeg varetager alt andet. Appen er udviklet i xamarin C# med framework .NET. Backend ASP.NET MVC/web api, MSSQL og azure server (optaget i bizspark). Pt. Er appen kun udvikle til IOS

Lidt om mig:
Har lavet forskellige små projekter alt fra fysiske produkter til et forsøg på en crowdfunding kampagne (hvor vi blandt andet vandt DM i app udvikling ved Microsoft). Er uddannet revisor og har 6,5 års erfaring herfra. Læs mere om min profil på min linkedin her: https://dk.linkedin.com/in/rasmusmadsen

Hvorfor skal i kontakte mig?
1.    Jeg har en funktionel prototype
2.    Der er modtaget positiv feedback fra testgruppen
3.    Mega spændende projekt, hvor jeg lover dig en masse sjov!

Hvad forventer jeg af dig:
1.    Du HAR lavet apps før i Xamarin
2.    Du kan teknologierne beskrevet herover
3.    Du har en del fritid pt. Håber selvfølgelig det kan blive vores levebrød senere
4.    Du bor i nærheden af KBH

Er du mellem 25 - 35 år er det helt klart et plus. Men hold dig ikke tilbage med at kontakte mig, hvis du har en ung hjerne.

Forløbet bliver således her:
A. Programmør laver case på 1-2 dage for at se kvalifikationer
B. Der arbejdes sammen i 1 måned for at se, om vi kan arbejde sammen. Hvis vi går videre er dette en del af partnerskabet. Går det, ikke betales der en mindre pengesum for programmørens arbejde
C. Der optjenes ejerandele efter givne milestones.
D. Når der kommer penge ind i projektet bliver du den første ansatte

Hvis du vil se lidt om appen først, kan du få adgang til hjemmesiden (ved at blive bygget men indeholder film mv.). Herudover kan du se vores prototype til et møde.

Håber at høre fra en masse af jer kloge hoveder.
Mail mig på rasmus.madsen@gmail.com og lad os snakkes ved! Send gerne dit nummer.

De bedste hilsner
Rasmus
Avatar billede Syska Mester
15. maj 2015 - 08:12 #1
Mangler godt nok at bo i Kbh ...

Xamarin har jeg ikke rodet så meget med, men må nok indrømme at jeg synes udvikling på de 3 platforme native burde være af højere priotet, da det ofte giver en forståelse af selve platformen.

Xamarin er jo reelt bare bare en wrapper omkring de 3 partformes native kald.

Men i hvert fald held og lykke med projektet.