Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2015 - 09:22 Der er 3 kommentarer

Chromebook - Lenovo - kan ikke findes af min google-konto.

Min Nexus, som jeg har brugt et par år, er blevet træt, og jeg har derfor købt en Lenovo Chromebook. Men min google-konto tror, at det stadig er Nexus, jeg arbejder på. Hvis jeg f.eks. vil hente en app, som jeg brugte på Nexus, får jeg at vide, at den er installeret, og jeg kan derfor ikke lægge den på Lenovo. Hvordan overbeviser jeg google om, at jeg har fået en ny maskine?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2015 - 10:04 #1
prøv https://drive.google.com/drive/my-drive
vælg indstillinger top/højre, og indstillinger igen. Der er en administrer apps. Fjern dem - så må du kunne hente dem igen.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2015 - 11:59 #2
Men det medfører jo ikke, at min chromebook bliver registreret. Pt. er Nexus og en Samsung Phone (er udskiftet med en Lumia) registreret. Det må da kunne rettes et sted, så jeg kan synkronisere  mellem Nexus og Lenovo chromebook??
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2015 - 12:23 #3