Avatar billede belsen Nybegynder
13. maj 2015 - 11:48 Der er 3 kommentarer

Styre brugte fonte, hvis eksterne sætter tekst ind i mit dokument

Hej

Jeg har et dokument (det skal ikke beskyttes).

Dokumentet sendes til eksterne som må klippe og sætte tekst ind osv. Jeg vil høre om det er muligt at jeg som "forfatter" til dokumentet kan kontrollere, hvilken skrifttype der bliver brugt når den eksterne enten skriver ny tekst eller sætter ny tekst ind fra et andet dokument?

Hansen
13. maj 2015 - 12:30 #1
Mon ikke det var en ide, at du startede med at kigge på disse:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/belsen
Avatar billede belsen Nybegynder
13. maj 2015 - 12:39 #2
Kære Erik

Det kunne da godt være en idé, det er bare så lidt brugervenligt, at jeg har givet op.

Hansen
Avatar billede acore Ekspert
13. maj 2015 - 18:36 #3
Så er det vel heller ikke værre - synes det er nogenlunde lige let at svare og give point...