Avatar billede smbech Nybegynder
13. maj 2015 - 13:39 Der er 1 kommentar

Fotostream

Jeg har et problem med min fotostream, som jeg håber en af jer kan hjælpe med.

Jeg har på min iphone 5s og min mac fotostream slået til og den henter mine billeder fint.
Problemet er at den ligger dem i mange forskellige mapper, så jeg hele tiden skal flytte disse mapper over i den samme.

Altså hvis min mac eksempelvis har hentet billeder fra d. 1/1 og 2/1 så lægger de sig ikke i samme mappe.
Kan dette løses?
Avatar billede Jonatanr Nybegynder
14. maj 2015 - 14:04 #1
Jeg tror at en af funktionerne/ "meningen" med Fotostreams, er at dine billeder bliver sorteret efter dato, så du dermed nemmere (i teorien ihvert fald) kan få en hurtigere og bedere oversigt over dem. Og tror ikke lige umiddelbart at der d.s.v er nogen måde at løse dette på. Da det som sagt er en del af princippet bag Fotostrems. Tror jeg :)

Håber det måske kan give lidt opklaring? :) ...

Bedste fra,
Jonatan

P.s. Hvorfor er det iøvrigt du ønsker at få alle dine fotostream billeder ind under samme dato (mappe)?