Avatar billede Chato Nybegynder
13. maj 2015 - 17:42 Der er 4 kommentarer

http 403

Hej
jeg har et problem med en internetside, hvor jeg ikke kan logge ind. Når jeg skriver log on oplysningerne kommer der bare en side hvor der står ''http:403 adgang nægtet. Det er lykkedes mig en enkelt gang at få adgang ved at slette cookies men nu virker den øvelse ikke mere, er der nogen der har et godt råd til mig???
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2015 - 19:56 #1
Siden gider måske ikke dig. Du kan være blokeret. Prøv evt fra en anden pc (fx fra bibliotek), hvor du ikke har din ip-adresse. Og evt om du kan bruge/oprette en ny id.
Uden at kende siden, så er det bare vilde gæt.
Avatar billede Chato Nybegynder
13. maj 2015 - 20:08 #2
Ja det er da nærliggende at tro jeg er uønsket. Det underlige er bare, at jeg kan godt bruge siden på min Mac og på en anden pc, det der undrer mig er, at jeg har haft adgang og så pludselig bliver jeg afvist. Det er oven i købet i et program jeg abonomerer på?? Det hjalp da jeg slettede cookie, men nu dur det kneb ikke mere.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2015 - 20:46 #3
så prøv i browser med ctrl+alt+delete - det viser et 'slet-vindue'. udover cookies, så slet også cache.
Hvis siden er bygget på flash, så se i kontrolpanel/flash player - fanebladet lagring har en 'slet alt' knap, som gør, at den henter en frisk version af filerne på sitet (selve flash-installationen røres ikke).
Avatar billede Chato Nybegynder
15. maj 2015 - 09:44 #4
Tak for dit forslag. Desværre løste det ikke problemet. Det e kun i IE jeg har problemet i Safari kan jeg godt logge på??