Avatar billede trim Praktikant
14. maj 2015 - 09:39 Der er 4 kommentarer

Sorte videoer

Når jeg skal afspille en browserbaseret video på hjemmesider, oplever jeg ofte sort videoskærm. Lyden er der. Det er ikke min computerskærm der går i sort men videoen. Har opdateret flash, for at se om det hjalp, men ingen ændring. Når jeg nulstiller mine internetindstillinger så plejer det er at virke igen for en tid, men besværligt da jeg så skal rette indstillingerne igen. Nogle forslag?

Det er ikke specifikke videoer, men alle steder som eb, facebook, youtube og desværre også alle XXX siderne ha ha
Avatar billede claes57 Ekspert
14. maj 2015 - 09:56 #1
prøv med en anden browser. Der er stor forskel på Internet Explorer og Google Chrome i hvordan de kører film.
Avatar billede trim Praktikant
14. maj 2015 - 10:38 #2
Den løsning finder jeg desværre useriøs:-)Vi lever i 2015 og ja det kan godt være at andre browsere kan andre ting, men jeg er nu glad for exploreren, og selvfølgelig skal den kunne håndtere film. Vil tro det er en plugin fejl og ikke browser relateret
Avatar billede claes57 Ekspert
14. maj 2015 - 10:54 #3
det er et fejlfindingsværktøj - bare for at se om det er generelt på din maskine, eller om det er specifikt i IE vi skal lede.
Tro er om søndagen...
Avatar billede claes57 Ekspert
14. maj 2015 - 11:49 #4
kom til at overveje, om ikke du bare mangler codecs?
http://www.divx.com/
det er en filmafspiller, og en bunke codecs, som andre win-programmer også kan bruge.