Avatar billede dga Nybegynder
15. maj 2015 - 09:43 Der er 2 kommentarer

Søger en der kan lave logo

Hej Eksperten!

Nogle venner og jeg har valgt at prøve kræfter med et dansk gaming community. Vi leder derfor efter en som kan finde ud af at lave et fedt og professionelt logo til os! Selvfølgelig ikke gratis, men kom med et tilbud eller 2.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
16. maj 2015 - 10:20 #1
Har I selv en idé om, hvordan det skal se ud? Evt. billedmateriale eller eksempler til inspiration.
Jeg har professionel software til den tekniske udførelse, men kan ikke på forhånd vide, hvad I ønsker.
Avatar billede magic-mouse Novice
18. maj 2015 - 16:01 #2
Kig på fiverr.com der findes der masser som kan fixe det for 5 USD ca 30 kr. Men læg lidt benarbejde først. Der findes masser af klaphatte.