Avatar billede anne2411 Nybegynder
16. maj 2015 - 19:19 Der er 1 kommentar

Shift knap virker ikke..?

Min ene shift tast, den til højre over piletasterne virker lige pludselig kun ved nogle af bogstaverne?
Den anden shift tast derimod virker fint med alle bogstaverne.
Spildte engang vand i mit tastatur, men det er lang tid siden, og det så ikke være sket noget før?
Men i hvert fald ville det være rart hvis der er nogle der ved hvordan jeg kan få det til at virke igen.
Har en bærbar, hvis det skulle gøre en forskel.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. maj 2015 - 21:04 #1
Prøv at koble et eksternt tastatur til. Hvis samme fejl, så er det tastatur-driver. Ellers er det en hardware-fejl, og så køber du bare nyt tastatur som reservedel og skifter ud.