Avatar billede daphne Novice
16. maj 2015 - 21:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy S4 & S5 updates

Vi har en Samsung Galaxy S4 og S5 i husstanden, og har begge problemer med de seneste software opdateringer fra Samsung.

Det være sig den opdatering, der hed noget i retning af Jellybean og nu den seneste Lollipop.

Den ændrer på en del ting bla. følgende:

1) Den sætter HVID baggrund ind med lys tekst følgende steder:
- Påmindelser / alarmer
- Kontakter
- SMS

2) Derudover fjerner den nogen widgets, bl.a. Google Søgefelt.

HVORDAN kan man sætte sin telefon TILBAGE til de oprindelige?

Synes vi har prøvet alt efterhånden. Telefonerne er startet helt forfra på flere måder. Sidst med 'gendan fabriksindstillingerne'.. INTET hjælper.

P.S. Er der mon også nogen af jer, der har et bud på et alternativ til Samsung Galaxy S4 og/eller S5.. kameramæssigt og med Android ?

Håber meget nogen kan hjælpe med noget af dette, for det virker lidt langhåret efterhånden at fortsætte med Samsung, selvom vi er nogenlunde tilfredse. Æv altså..

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede barefordi Nybegynder
16. maj 2015 - 23:11 #1
Har haft en s5 som oplevede det samme. Efter at sende senderen ind 2 gange med samme problem problem fik jeg penge tilbage. Samsung har vist opgivet det
Avatar billede larsini Seniormester
17. maj 2015 - 11:22 #2
jeg har en S4 - virker perfekt også efter den seneste opdatering. går ud fra, at du har android version 5.0.1 ????
Avatar billede daphne Novice
17. maj 2015 - 12:01 #3
#2> Hvor i menuerne finder jeg versionen af Android ??
Avatar billede larsini Seniormester
17. maj 2015 - 13:44 #4
den finder du i:
indstillinger
"mere"
og nedederst på siden "mere"
"om enheden"

faktisk har vi her i husstanden 2 stks s4 og begger virker perfekt efter opdatering til version 5.0.1

lad mig høre
Avatar billede daphne Novice
13. september 2015 - 08:50 #5
Kan øjensynligt ikke finde nogen løsning på dette, så jeg lukker spørgsmålet.

Tak for alle jeres in-put, selvom de ikke førte til nogen løsning..

Mvh.
Gitte