Avatar billede Louise_k Nybegynder
17. maj 2015 - 09:04 Der er 5 kommentarer

Hvad er vigtigst for dig, når du skal vælge bank?

I forbindelse med min hovedopgave på finansøkonom studiet har jeg brug for din hjælp til at svare på et enkelt spørgsmål som du finder på nedenstående link:
https://da.surveymonkey.com/s/XQT7XW5
Håber du vil tage dig tid til at hjælpe mig på vej mod en bedre opgave!
Tak på forhånd!
Avatar billede Mandix81 Nybegynder
17. maj 2015 - 10:29 #1
Hej jeg har svaret, men det er da noget af et kort spørgeskema, jeg fik kun et spørgsmål, måske skulle du udvide den lidt merer hvis den skal bruges til noget.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
17. maj 2015 - 10:32 #2
Hej Louise.

Jeg vil anbefale jer at lave nogle flere spørgsmål. Den empiriske dataindsamling i vil få ud af svarene har ingen værdi efter min mening
Avatar billede Louise_k Nybegynder
17. maj 2015 - 10:51 #3
Hej. Tak for jeres besvarelse!
Jeg kan godt forstå jeres undren over at der kun er et spørgsmål.
Dog er det gjort på baggrund af en undersøgelse som mybanker har foretaget som viste at mine tre svarmuligheder er de tre ting som danskerne lægger mest vægt på. Med mit ene spørgsmål vil jeg blot underbygge deres undersøgelse med de svar jeg ender med at få.
Så mit spørgeskema er altså blot til underbyggelse af en allerede lavet undersøgelse.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
17. maj 2015 - 11:09 #4
Nu skal jeg ikke blande mig, men du vil aldrig få en valid akademisk kvantitativ dataindsamling på baggrund af den argumentation. Det er alt for tynd grundlag. Man kan ikke underbygge noget med et enkelt spørgsmål. Det er bla alt for gennemskueligt et spørgsmål

Men blot et råd
Avatar billede pstidsen Novice
17. maj 2015 - 14:34 #5
Besvaret!