Avatar billede Homeandsecure Nybegynder
17. maj 2015 - 10:36 Der er 3 kommentarer

Metatag og doctype??

Når jeg tjekker min hjemmeside får jeg beskeden om ingen Language og Description
Er det en fejl i min doctype.

Og hvorfor kan jeg ikke validere mit site på w3.org

Det www.Homeandsecure.co.za
Avatar billede Blueeyez Mester
17. maj 2015 - 13:09 #1
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<head>

<meta charset="UTF-8">
<meta name="description" content="Free Web tutorials">
<meta name="description"Â content="cctv camera installer in Durban area. installs Camera systems in private homes, Shops, Commercial, Domestic and industrial. Security camera systems">
<meta name="keywords"content="Cameras,security,cctv,Durban, Durban North, Umhlanga, Umhlanga Ridge, Umhlanga Rocks, La lucia, La Lucia Ridge, Mt Edgecombe, Prestondale, Herrwood Park, Gateway, Sommerset Park">
<meta name="author"Â content="Sten Wichmann">

<title>CCTV camera service and installation in durban area </title>
<link rel="icon" type="image/ico" href="http://www.homeandsecure.co.za/favicon.ico"/>
<link href="styles.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
</head>

Ved ikke om alle fejl er rettet, men det er da lidt af vejen :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
17. maj 2015 - 13:11 #2
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<head>

<meta charset="UTF-8">
<meta name="description" content="cctv camera installer in Durban area. installs Camera systems in private homes, Shops, Commercial, Domestic and industrial. Security camera systems">
<meta name="keywords" content="Cameras,security,cctv,Durban, Durban North, Umhlanga, Umhlanga Ridge, Umhlanga Rocks, La lucia, La Lucia Ridge, Mt Edgecombe, Prestondale, Herrwood Park, Gateway, Sommerset Park">
<meta name="author" content="Sten Wichmann">

<title>CCTV camera service and installation in durban area </title>
<link rel="icon" type="image/ico" href="http://www.homeandsecure.co.za/favicon.ico"/>
<link href="styles.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
</head>
Avatar billede Homeandsecure Nybegynder
17. maj 2015 - 13:31 #3
Tak for det
Har ændret lidt på min index.php side.

Arbejder lidt videre på det i aften