Avatar billede cyberhenning Nybegynder
17. maj 2015 - 14:26 Der er 4 kommentarer

Bogføringsprogram

Er der nogen som kender til dette bogføringsprogram?
https://dynaccount.dk/bogfoeringsprogram/

Jeg synes det ser rigtig spændende ud, men vil lige høre om nogle har erfaringer med programmet inden jeg starter. Ser i hvert fald ud til at have nogle smarte funktioner :)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. maj 2015 - 18:30 #1
er det en form for salgs-reklame skjult som spørgsmål?
Hvis du vil vide noget om erfaringer, så var der jo fx May Britt Dyvelkov fra Medico Care ApS (CVR nr. 25688066) som du kunne spørge.
Alternativt kunne du her forklare lidt om dit brug (firma-størrelse, handel i valuta osv) og så bede om tips til systemer.
Avatar billede jjam Juniormester
17. maj 2015 - 19:20 #2
Personligt ville jeg vælge et andet program. (f.eks. e-conomic)
Virksomheden har eksisteret i 2 år med underskud og har lige nu negativ egenkapital. Du ved reelt ikke om virksomheden eksistere næste år.
Avatar billede mariaf Juniormester
17. maj 2015 - 21:16 #3
Hvad er dit behov? Er du håndværker, har du er website med salg, skal du have noget lagerstyring og løn? Kan du nøjes med en kassekladde også om 3 år?

Mvh Maria
Avatar billede Anders2016 Nybegynder
27. januar 2016 - 09:27 #4
Dynaccount er et ganske udemærket bogføringsprogram. Men igen, som øvrige skrive, så kommer det an på dine behov. Eksempelvis kan man få forskellige ERP-systemer til en specifik branche, som dækker virksomhedens behov inden for den givne branche.  Se eventuelt http://elbek-vejrup.dk/erp-system/ - det kan være at der er en brancheløsning der passer dine behov. Har du brug for et simpelt bogføringsprogram, så er Dynaccount, Billy's Billing, Dinero helt fint :)

Mvh Anders