18. maj 2015 - 21:09 Der er 1 kommentar

Hilken computer?

Hej.

Mine forældre vil købe mig en computer (laptop) om et par uger men problemet er, hvilken? Det skal helst være en computer, som kan klare Minecraft nogenlunde med mindst 60 fps. Den må også meget gerne være under 5000 kr. Håber der er nogle af jer derude som spiller Minecraft selv og ved noget om computer og hvilket man skal købe (jeg er selv dårlig med compter).

Tak fordi i har læst mit spørgsmål. Håber i vil besvare.

Vh.
Armros.
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
19. maj 2015 - 14:22 #1
Det her er nok den bedste samlede løsning.

http://topdata.dk/product.asp?product=9884

Du kan gøre det billigere, og lidt bedre ved at købe de enkelte dele fra forskellige hjemmeside - og så samle den selv.

MEN, 60 fps. Tror det lige på kanten.

En bærbar til 5k, vil aldrig ramme 60fps - med mindre man går på kompromi med indstillingerne(Chunks)