Avatar billede bluenight32 Nybegynder
18. maj 2015 - 22:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

wi-fi problemer

hej .

jeg rejser meget med arbejde i sverige og norge. jeg har en hp nyere bærbar ca 2 år gammel .. der har jeg mange problemer med at oprette og holde en god forbindelse rundt omkring på de hoteller jeg bor på .. nogen der har en god løsning på det ??

skal jeg opgarder mit netkort i den bærbar fra standart kortet 802.11n ???

Mvh Bo
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
19. maj 2015 - 08:50 #1
Nogle bærbare er født med uheldige/dårlige netkort.

At opgradere det, vil med 99% sikkerhed virke.

Hvis du vil hurtig uden om problemet - såkan et USB netkort være behjælpeligt.

https://www.fcomputer.dk/netv%C3%A6rk/netv%C3%A6rksadaptere/usb/tp-link/archer-t2u-netv%C3%A6rksadapter-usb-2.0-600mbps.html

Eller købe et du sætter i - lidt mere besværligt.
Avatar billede bluenight32 Nybegynder
15. september 2015 - 08:04 #2
tak