Avatar billede bullerdondollar Nybegynder
19. maj 2015 - 12:24 Der er 1 kommentar

Hvor meget er min pc værd?

jeg har pc her som jeg nok skal sælge fordi jeg ikke har brug for den mere. men ved ikke hvor meget jeg skal sælge den for :)

Processor    Intel(R) Core(TM) i7-3770K CPU @ 3.50GHz med væskekøl kaldt: Kuhler h2o 620 fra Antec.

Video Card 1    Intel(R) HD Graphics 4000

Video Card 2    evga NVIDIA GeForce GTX TITAN

Memory/ram      16 GB

Operating System    Microsoft Windows 8 Professional Edition              (build 9200), 64-bit  Edition Professional.

DVD/CD    TSSTcorp CDDVDW SH-222BB

Drive: 500 GB.

strømforsyning: cooler master GX Bronze 750W

den bruger click bios 2 og har oc genie 2. og er sli ready. brugte 2 gtx 560 ti før hen i tiden.

kabinet er en CMSTORM.
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
19. maj 2015 - 14:26 #1
Titan er et specielt kort.
Hvis du venter, og til rette mand. Omkring en 5kilo vil jeg mene.

På HOL.dk - under.
På Dba.dk - Over.

Så kan du selv bestemme hvor du vil sælge ;)