19. maj 2015 - 13:45 Der er 4 kommentarer

God computer som kan klare Minecraft med minimum 60 fps

Hej igen.

Jeg spørger igen om det samme, da der ikke kom noget svar ( måske spurgte jeg på et dårligt tidspunkt).
Problemet er, at jeg ved hvilken computer jeg skal købe. Jeg vil gerne have en computer der kan klare Minecraft med helst over 60 fps. Men prisen må gerne være under 5000 kr. Tror i der findes sådan en computer? Jeg vil gerne have et svar hurtigst muligt. Please giv mig et svar.

Vh.
Armros
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
19. maj 2015 - 14:21 #1
Det her er nok den bedste samlede løsning.

http://topdata.dk/product.asp?product=9884

Du kan gøre det billigere, og lidt bedre ved at købe de enkelte dele fra forskellige hjemmeside - og så samle den selv.

MEN, 60 fps. Tror det lige på kanten.

En bærbar til 5k, vil aldrig ramme 60fps - med mindre man går på kompromi med indstillingerne(Chunks)
19. maj 2015 - 21:09 #2
Hej Munkieftw.

Det må meget gerne være en stationær. Men findes der en computer (laptop og stationær), som kan minimum have 60 FPS, med optifine og de bedste indstillinger (chunks osv)?
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
20. maj 2015 - 09:25 #3
Mit første forslag - har et link til en stationær. Det er DET bedste bud - samlet.

Minecraft er ret krævende. Men med overstående maskine burde du kunne trække det fint.

http://topdata.dk/group.asp?group=326 - Her er et par stykker. Tag den til 4499 eller 5999. Så alt godt.

Bærbar er IKKE muligt.
20. maj 2015 - 16:01 #4
Hvor mange FPS tror du sådan en på 4499.- vil have? Mindst 60 med optifine?