Avatar billede per2edb Praktikant
19. maj 2015 - 18:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

store problemer med at flytte felterne i et dataark uden de går tilbage

Jeg har store problemer med at flytte felterne i et dataark uden at de går tilbage til deres gamle plads

Jeg har prøvet Frys Felter og Frigør Felter
Efter mange mange forsøg lykkes det nogle gange

Nb: Jeg har selvfølgelig Savet dataarket efter flytningen

Er der en måde felterne kan flyttes på så de holder deres nye plads?
Avatar billede fdata Forsker
19. maj 2015 - 19:17 #1
Avatar billede per2edb Praktikant
19. maj 2015 - 20:42 #2
Jeg har samme erfaring som beskrevet i artiklen
Jeg har Access 2013 og har som beskrevet i artiklen ingen sikker mulighed for at stille rækkefølgen.

Den kan stilles med tabulatoren (Den eneste sikre mulighed) og det kan jo ikke bruges under drift.

Er der andre der har løsninger

Er der ingen mulighed for at skrive til MS at de har en utrokig alvorlig fejl?
Avatar billede fdata Forsker
20. maj 2015 - 21:39 #3
Jeg tror, at vi er mange der i tidens løb har rapporteret (store) fejl til MS; men svaret er altid noget i stil med: "Tak for din henvendelse. Vi tager dine synspunkter med i vores udviklingsarbejde. Den kommende version vil indeholde en lang række forbedringer". Doh!
Avatar billede per2edb Praktikant
20. maj 2015 - 21:53 #4
Har du en ide om hvornår der kommer en ny version
Avatar billede fdata Forsker
21. maj 2015 - 11:32 #5