Avatar billede Jeppesen98 Nybegynder
19. maj 2015 - 18:31 Der er 2 kommentarer

Koden for at aktivere spil

Hej!
Jeg står i den situation at jeg er ved at sælge nogle spil. Jeg har dog en lille mistanke om at spillenes aktiveringskoder/onlinekoder ikke virker mere end en gang.
Så mit spørgsmål er:
Kan et spil sælges videre, hvor alle aktiveringskoder osv. stadig kommer med? :-)
Avatar billede jensenjs Juniormester
19. maj 2015 - 19:45 #1
Nu ved jeg ikke hvilke spil der er tale om, og heller ikke hvor udbredt dette er, men de fleste spil/programmer kan aktiveres mere end en gang, og de der kun kan registreres en gang skal typisk afinstalleres mens man er på internettet, hvorved programmet automatisk "af-registreres" så koden igen er tilgængelig.

Men som sagt jeg ved ikke med de nyere spil.

Ellers har man registreret programmet hos udbyderen så kan man typisk kontakte dem på email og bede om at få resat koden så den igen kan bruges, men da du skal sælge dem så ved jeg ikke helt med registreringen om den kan ændres til anden adresse.
Avatar billede Jeppesen98 Nybegynder
19. maj 2015 - 19:54 #2
Okay super!
-Tak for svaret ;)