Avatar billede daphne Novice
20. maj 2015 - 10:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny Java forhindrer adgang til visse hjemmesider

Jeg har idag opdateret min java, og nu har jeg så et problem, da der er nogen hjemmesider, som jeg ofte bruger, som den ikke vil åbne, uanset, hvilken browser jeg benytter ???

Jeg er ét stort spørgsmålstegn.

Jeg benytter meget www.pinterest.com, og den er totalt umulig at få forbindelse med, min internet-forbindelse fungerer fint, og jeg har nu prøvet via Google Chrome, Mozilla og IE, og ingen af dem er jeg i stand til at komme ind på Pinterest med.

Der er fuld internet-adgang ellers og indtil videre er det kun Pinterest, som den ikke kan finde, og jeg VED at siden ikke er nede, da jeg har adgang til den via min smartphone.

Håber meget nogen kan afhjælpe dette irriterende problem.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede sonalias Seniormester
20. maj 2015 - 10:26 #1
Har du genstartet din computer efter du har opdateret?
Hvis ja, så prøv at kig i "Tilføj fjern programmer" om der skulle være nogle gamle versioner af Java installeret, dette kan sommetider give problemer :)
Avatar billede daphne Novice
20. maj 2015 - 10:34 #2
Jeps, jeg har genstartet pc'en, men det gav ikke nogen pote. Den gamle version af Java er også fjernet, det bad den selv om..

Efter jeg nu har lavet en kop kaffe, er det pludselig muligt for mig igen at komme ind på Pinterest..

Mystikken breder sig!!! :o

Er du ikke sød at lægge et svar i denne debat, som tak for din respons.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede sonalias Seniormester
20. maj 2015 - 10:59 #3
Du lukker bare selv efter dig da du selv fik løst problemet.
Fortsat god dag :)
Avatar billede daphne Novice
20. maj 2015 - 11:31 #4
Okay.