Avatar billede Andershoegh Seniormester
20. maj 2015 - 12:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Filtre på Gmail

Skal hjælpe en person med at få stoppet spam på Gmail.
Er så selv kommet i tvivl om flgn:

Når jeg opretter et filter og vælger mailen skal slettes, kan jeg så  filtre med forskellige addresser på en gang, der fungerer lige så godt,
som hvis jeg tager hver spam-mail ad gangen.

Hvis jeg kan det, er det en en hurtig sag af få gjort, men ellers kan det blive et større stykke arbejde
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
20. maj 2015 - 14:26 #1
Hvis spammet kommer fra samme mail, så søg på den mail addresse og slet alle mails.

Hvis din ven derimod har brugt sin email til utallige spørgeskemaer online. Så det en hård kamp - styk by styk.
Du kan godt tilføje flere addresse til ét filter. Men typisk kommer spam fra mange forskellige addresser - selvom det er fra samme sted.

Lavede samme fejl da jeg var en ung knejt.
Det nemmeste for mig var at oprette en ny email.
Tilsidst modtog jeg 80+ mails om dagen. (60.000 ulæste pt.)
Avatar billede Andershoegh Seniormester
20. maj 2015 - 15:32 #2
Så ved jeg det og må nok igang med et større stykke arbejde
Tak for din hjælp