Avatar billede cali1 Mester
20. maj 2015 - 20:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Masseomdøbning af filer.

I forbindelse med at jeg kørte revorery med Acronis True Image, valgte det at omdøbe alle mine jpg-doc-pdf og mp3-filer til fx.
12345mitdokument.doc~  - hvordan masseomdøber jeg, så der igen kommer til at stå fx. mitdokument.doc? Har ikke så meget lyst til at omdøbe alle manuelt.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2015 - 20:21 #1
Avatar billede Weedbag Novice
21. maj 2015 - 23:08 #2
Avatar billede cali1 Mester
24. maj 2015 - 10:26 #3
@weedback lækkert tool - men hvordan omdøber jeg 12345mitdokument.doc~ til dokument.doc - kan godt finde ud af af slette de første 5 cifre, men kan ikke omdøbe doc~ til doc.??
Avatar billede cali1 Mester
08. juli 2015 - 10:44 #4
Kan ikke finde ud af hvordan, jeg får programmet til at udføre de kommandoer jeg gerne vil have, spm. lukkes....