Avatar billede salgskursus Nybegynder
21. maj 2015 - 09:48 Der er 5 kommentarer

Excel fil kan ikke åbnes

Hej, jeg kan ikke åbne en fil i excel. Jeg får hele tiden denne besked:

Filen "rekruttering 100_24999.xlsx" kan ikke åbnes, fordi filformatet eller filtypenavnet er ugyldigt. kontrollèr, at filen ikke er beskadiget, og at filtypenavnet svarer til filfomat.

Har prøvet at åbne den som de beskriver på Microsoft hjemmeside. Er den nogen der kan hjælpe mig eller se hvad der er galt.
Avatar billede supertekst Ekspert
21. maj 2015 - 09:50 #1
Du er velkommen til at sende filen - @-adresse under min profil.
Hvilket Excel version er anvendt?
Avatar billede salgskursus Nybegynder
21. maj 2015 - 09:52 #2
Det var fantastisk sødt af dig, det er 2013 excel.
Avatar billede supertekst Ekspert
21. maj 2015 - 10:52 #3
Løsning er p.t. ikke fundet..
Avatar billede finb Ekspert
21. maj 2015 - 12:07 #4
Kan du åbne filen i notepad ?
Avatar billede salgskursus Nybegynder
21. maj 2015 - 12:14 #5
Hej Finb, jo det kunne jeg godt, MEN det ser sådan ud:

~Ÿ\AºaU1R...‘Ä¥ØëºY%΁Ðm ¦"V˜vˆ[t£™Ÿº‰ˆ¯éÊ{×Þ~y›OºýDŃ9a...    3†
¹<NtѱZ²ÆŒÖÐN³W¡5Êê¼qéSï+•ßa    ÄР   «HËZÌÌ‚‹Xgb½5/Æ·fµîã-æ]¿Q÷¿.ÈIF\#C×uˆÎ㏙Bdˆ#...    °ÿû'`þ€>pH8cr  ð  ê
á
È  À  ÙÄ4¢äzÀ°é HZgŒR^ 9-‘áš(D¨ÍQ#ZÑQ
ßøª®án
m·G¸ÜÖW°l7N uÊ‹ÜApÒôv8m1.FæÝLqmÃ;s—SÄn±ò¯&˜K¥nŒA¡è²H™šäbÏ,?O«"¿ÛDF¥NµØÜ>ÛPK!Û0ãU-Y2¼    ­ZëÜ©M«‘š ð$æþ›˜Y¶YcgU嘉ʗ+r‚$BÉQQ\q¶{EAbÁ"QAQC...‹²@„0ënÒxî_×Æ)R‘1ó
†¥•V‘-ÒÒóËWSs~K,»]Ž©KSW$lý-ýďÛ3EsÌÄ5¬V×....6Ñ«ž¼Ø¢_¥5€±PôEÇYvÝšVxÏìZŽ­7Ò_
þĬ (pœ¥è%@ØøÞ.±×"0 D¶ñhÏ µ