Avatar billede Larsen785 Juniormester
21. maj 2015 - 18:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køb af ny skærm - IPS teknologi?

Hej eksperter

Min skærm døde for et par dage siden, så jeg skal ud og investere i en ny. Hvilket har resulteret i en større gang læsning, da jeg ikke har købt noget i LANG tid.

Jeg er umiddelbart kommet frem til, at jeg gerne vil have en med IPS panel, DVI og HDMI udgange, og med en god responstid mhp. gaming (tænker ikke over 5ms). Prisen må ikke overstige 1400 kr. Jeg spiller generelt mest strategi/RPG og MMO spil, men vil ikke være handicappet fsva. FPS spil.

Jeg er dog lidt usikker på de forskellige IPS teknologier. Der lader til at være et væld af forskellige undertyper, S-IPS, AH-IPS osv. Jeg har overvejet den her skærm:

http://www.edbpriser.dk/skaerm/acer-g236hlhbid-sort-id-7438603.aspx

Den har dog kun standard IPS; er det forældet eller hvad? Så vidt jeg kan forstå er modellen udgået, så er det dumt at købe den?

Håber I kan hjælpe, og kom også gerne med input i forhold til specifikke skærme, hvis det er.
Avatar billede Larsen785 Juniormester
22. maj 2015 - 15:38 #1
Nogen der har et bud?
Avatar billede Larsen785 Juniormester
22. juli 2015 - 15:12 #2
Lukker