Avatar billede akse0435 Seniormester
21. maj 2015 - 18:58 Der er 3 kommentarer

Ringetone søges

Hej derude.
Jeg leder efter en ringetone som man vel kan sige er en hane som synger.
Den kan høres her:
https://www.youtube.com/watch?v=-iYBIsLFbKo
Det skal dog siges at denne version vare 10 timer og starter forfra efter ca. 20 sekundter.
Er der nogen som ved hvor jeg kan få denne ringetone, altså ikke i 10 timer, bare 20 sekundter eeller hvor lang den nu originalt er?
MVH, Aksel Christoffersen.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. maj 2015 - 19:48 #1
Til Windows phone? Jeg har ring.tones til iPhone (Apple)
https://appsto.re/dk/VndTw.i
Der kan du køre lyd ind og så via pc/dropbox sende til iPhone. Vejledning i programmet.
Avatar billede eurositi Ekspert
21. maj 2015 - 23:46 #2
Jeg tør ikke kloge mig på Apples lukkede univers, men på alle normale smartphones kan man nemt lægge sine egne ringetoner ind. Det er bare at kopiere en tilpasset MP3-fil ind i f.eks. Ringtones eller Notifications mappen, når du tilslutter telefonen til computeren med microUSB kablet.

Du kan rippe alt fra YouTube (dog ikke kopibeskyttet materiale fra f.eks. etablerede kunstneres VEVOchannels) via dette online-site:
www.savefrom.net
(hvis du kun vil gemme lydsporet, vælger du audio only muligheden)

Installér et lydredigeringsprogram, f.eks. klassikeren Audacity.
Indlæs den hentede MP3-fil i programmet. Zoom ind på den ønskede lydstump. Det skal nok ikke være længere end 20-30 sekunder. Copy og paste det som et nyt lydklip. Forbedr evt. lyden vha. "Forstærk" filteret. Vælg Eksportér og kopiér din hjemmelavede lydfil over på din telefon som beskrevet ovenfor.

Sådan kan du lave en hvilken som helst ringetone præcis som du selv ønsker den.
Avatar billede akse0435 Seniormester
22. maj 2015 - 14:14 #3
Hej eurositi.
Det var løsningen, tak.
MVH, Aksel Christoffersen.