Avatar billede EGJ Nybegynder
22. maj 2015 - 13:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilføje en "mest-besøgte-genvej" på Chrome?

Når man åbner en ny fane i Google Chrome, vises som bekendt, de 8 mest besøgte websider som små ikoner der fungerer som genveje.

Hvis man ved et uheld kommer til at klikke på det lille "luk-kryds" der er i hjørnet af ikonernerne kan handlingen ikke fortrydes, og genvejen fjernes tilsyneladende for bestandigt.

Da det er praktisk for mig, at have disse genveje, har jeg ledt med lys og lygte efter en måde, at tilføje et sådant "mest-besøgt-ikon".
Det er som nævnt ganske let at fjerne dem, men jeg kan ikke finde en måde at tilføje dem på. Det hjælper heller ikke at besøge webadressen ofte.

Er der nogen der kan hjælpe med dette?
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
22. maj 2015 - 14:08 #1
Prøv at fjerne en af de andre - der skulle komme en boks lige efter hvor man kan fortryde handlingen - men også en mulighed for at "restore" alle tidligere slettede thumbnails.

Eller prøv at log ind og ud af chrome.

Mvh
Avatar billede EGJ Nybegynder
22. maj 2015 - 15:07 #2
Tak for forslaget. Der kommer slet ingen dialogboks. Genvejen erstattes bare af en anden "ofte besøgt".
Et tryk på krydset betyder: "vis ikke på denne side" og jeg har indtil videre ikke fundet nogen måde at fortryde eller tilføje genveje.
Avatar billede EGJ Nybegynder
06. juli 2015 - 08:33 #3
Mit spørgsmål er stadigt ubesvaret og stadigt aktuelt, så hvis nogen kender svaret, ville det være dejligt :)
Avatar billede EGJ Nybegynder
04. september 2015 - 10:08 #4
Jeg lukker tråden. Ingen kan åbenbart hjælpe.
Avatar billede kaolsen Nybegynder
21. september 2015 - 17:36 #5
Jeg havde samme problem men fandt løsningen.
Du skal slette en af de 8 bokse på har på disen, så kommer der en ny menu frem (under de 8 billeder) og her kan man vælge "gendan alle", så kommer din side tilbage !
se også her : http://superuser.com/questions/651279/google-chrome-new-tab-bookmarks-how-to-restore-deleted-ones