Avatar billede hanibald Mester
23. maj 2015 - 20:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PHP: $_SESSION fra a-link

I forbindelse med et a-link: <a href="... etc. i en WHILE-løkke  har jeg behov for, at der bliver etableret en $_SESSION-variabel, når der klikkes på linket: "$_SESSION['katliste'] = $row['kat_id']"

Jeg kan i den aktuelle situation hverken bruge $_GET eller $_POST.

hanibald
Avatar billede barefordi Nybegynder
23. maj 2015 - 20:55 #1
Da session sker på servere kan du ikke kun bruge HTML til at sætte session. Men du kan bruge Ajax men da du ikke kommer ind på hvorfor du ikke kan bruge get og post er det svært at hjælpe dig
Avatar billede hanibald Mester
24. maj 2015 - 04:24 #2
Er selv nået frem til samme konklusion.
Vil du sende mig et svar.
Avatar billede barefordi Nybegynder
24. maj 2015 - 08:40 #3
Jaaa