Avatar billede Chonder Juniormester
24. maj 2015 - 11:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til javascript fejl

Hej Eksperter

Jeg har for noget tid siden downloadet en gratis demo fra en hjemmeside jeg var ukendt med. Min ven havde downloadet demoen lidt inden, og der var ike sket spor med hans computer. Men da jeg så downloader demoen, popper der et vindue op hvor der står "Hvordan vil du åbne denne filtype (.js)" hvorefter at jeg kan kan trykke på en knap nedenunder "Fortsæt med at bruge Microsoft windows based script host". [img]
Til at starte med tænkte jeg at det måske gik væk af sig selv. Da dette ikke var tilfældet ville jeg se om jeg kunne finde en løsning på nettet. Jeg fandt ikke en løsning, men jeg fandt dog ud af at det kunne være i forbindelse med en javascript fejl.
Jeg har windows 8 på min computer.
Avatar billede Chonder Juniormester
24. maj 2015 - 11:46 #1
Her er et billede af tekstboksen der kommer frem: http://imgur.com/xVJ7EfQ
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2015 - 21:54 #2
demo af hvad?
Avatar billede Chonder Juniormester
26. maj 2015 - 12:26 #3
Quake 3 arena
Avatar billede keysersoze Guru
26. maj 2015 - 23:43 #4
Det består næppe af en .js-fil så det lyder lidt underligt - har du mulighed for at prøve en anden browser?
Avatar billede Chonder Juniormester
27. maj 2015 - 12:01 #5
Hvad mener du med en anden browser?
Det kommer ikke kun op når jeg er på internettet. Det dukker op en gang i mellem uanset hvad jeg laver... Om det så er at spille spil, eller skriver stil i word.
Avatar billede keysersoze Guru
27. maj 2015 - 12:35 #6
For eksempel Chrome eller FireFox i stedet for Internet Explorer. Men med det du beskriver her til sidst har jeg ikke rigtig noget bud på hvad det kan være.
Avatar billede Chonder Juniormester
27. maj 2015 - 12:41 #7
Okay, ellers tak for tiden :)