Avatar billede guldhammer72 Novice
24. maj 2015 - 13:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Byportal(er)

Hej Eksperter.

Jeg planlægger at oprette en By Portal med eventkalender, i starten kun til 1 by, men måske senere udvidelse til flere By Portaler, men jeg mangler ideer til navne til debatforums??

Jeg havde tænkt at bruge
-Debat
-Arrangementer

i forummet.

Kan et Vbulletin Suite klare opgaven??

kan i ikke hjælpe mig måske med et navn, eller flere navne, og også til hvordan jeg reklamerer for sitet/portalen??

Vil du/I bruge reklamer på sådan en portal?

Havde overvejet en fælles portal, med links til byernes portal, hvad syntes du??

Jeg ved godt at der findes www.dinby.dk men der er ikke debatforum.

Kun seriøse indlæg.

Med venlig hilsen
Michael Guldhammer
Avatar billede barefordi Nybegynder
24. maj 2015 - 23:18 #1
Jeg ville kigge på php fusion.
Tror med få ændringer kommer det til at passer dine behov
Avatar billede guldhammer72 Novice
08. august 2015 - 19:35 #2
Lukketid.

Læg et svar dem som vil have points.