Avatar billede mybbe74 Mester
24. maj 2015 - 15:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overførsel af kontakter og billeder fra iPhone

Hej

Jeg har netop købt en ny mobiltelefon (Huawei Ascend Y550).

I dag har jeg en ældre iPhone 4.

Hvordan kan jeg overføre data som billeder og kontakter til den nye mobil?

Jeg har en iCloud konto, hvor der ligger en del.

Hilsen Martin
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2015 - 20:54 #1
der er ret sikkert en app i android-butikken, der kan (noget af) det. Søg, og du skal finde. Jeg har ikke selv adgang til deres store, så kan ikke komme det nærmere - men 'ios import' ville da være et par søgeord, jeg  ville teste.
Avatar billede mybbe74 Mester
24. maj 2015 - 21:43 #2
Du har ret, det er prøvet nu og lykkedes :)