Avatar billede cali1 Mester
24. maj 2015 - 18:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Incognito browser

Jeg har måttet geninstallere mit W8, havde tidligere en incognito browser, men nu kan jeg ikke huske hvad den hedder, måske der er nogen her der har forslag - den jeg havde kunne man bl.a. slå proxy til/fra.

På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2015 - 19:20 #1
Du kan styre proxy i alle. Men hvis du vil have en inkognito så find en gammel win-cd eller tag en gratis Linux. Med virtualbox opretter du en pc og bruger alt andet end eget navn i den til evt registrering. Du logger ikke ind på egen konto i fx Google/Microsoft, men laver en ny id til det. Og hvis du normalt er på internet Explorer og Google Chrome, så brug fx Firefox der.
Så har du din alm pc til alm legalt arbejde, og du kan via browser i den virtuelle maskine køre rundt næsten anonymt. Jeg skriver 'næsten' da du selv skal styre at opsætte den virtuelle til også at køre via fx vpn. Så er det kun dig, vpnudbyder, Kina's og usa's efterretningstjenester der kan identificere dig. Men udover de 4, så vil andre have svært ved at spore dig.
Avatar billede cali1 Mester
24. maj 2015 - 22:22 #2
Tak Claes57, det var en mulighed, men den browser jeg tænker på er en software.
Avatar billede Blueeyez Mester
24. maj 2015 - 23:13 #3
Avatar billede claes57 Ekspert
25. maj 2015 - 05:57 #4
Avatar billede cali1 Mester
25. maj 2015 - 11:02 #5
Efter at have googlet en del fandt jeg browseren igen, det drejer sig om epic.

Tak til de af jer som har lagt en kommentar.
Avatar billede cali1 Mester
25. maj 2015 - 11:02 #6
Svar...