Avatar billede Trisse93 Nybegynder
24. maj 2015 - 19:11 Der er 2 kommentarer

Mac lukker alle PDF dok, når et åbnes

Hej Eksperter

Vi sidder og har et problem med en Mac computer.
Når vi har 3-4 PDF filer åbne og vil åbne et mere, så lukker den alle de åbne ned. Nogen der kan svare på hvorfor??

På forhånd tak :)
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2015 - 20:59 #1
den er rendt sur i sin egen sandkasse (programmet har et afmålt område i mac det må arbejde i), og mangler plads. Prøv at afinstallere programmet, genstarte mac, og indlæse det igen - så har det en frisk plads at arbejde på. Evt find en anden pdf-læser.
Avatar billede buttwipe Juniormester
24. maj 2015 - 21:29 #2
Lad hellere være med at installere en PDF læser - OS X har funktionen indbygget.