Avatar billede vifa Novice
25. maj 2015 - 11:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Table doesn't exist - men det gør den !

Hej,

Jeg er netop blevet færdig med at programmere hele min hjemmeside, og nu har jeg smidt den online. Da jeg arbejdede på localhost virkede min database, men efter den er smidt op melder den fejl og skriver følgende: Table 'xxxxxx.nyheder' doesn't exist - men den findes !

Kan det skyldes en forkert opsætning i min MySQL database at den ikke kan finde den ?
Avatar billede egonspock Seniormester
25. maj 2015 - 14:30 #1
Er du sikker på at du har skrevet med store/små bogstaver, som definitionen på tabellen har? tabel er ikke det samme som Tabel i visse opsætninger!
Avatar billede vifa Novice
26. maj 2015 - 17:51 #2
Nu har jeg lige prøvet at skrive til Dandomain, der er et eller andet galt. Jeg kan stadig hente information ud af den gamle database selvom den er slettet :S
Avatar billede vifa Novice
28. maj 2015 - 23:13 #3
Det viste sig at være en gammel server jeg havde uploaded til.