Avatar billede Uvanga Ekspert
25. maj 2015 - 13:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ADSL trådløs mister forbindelsen

Jeg har et Pace ADSL modem, som jævnlig mister den trådløse forbindelse til PC. Når jeg bruger netværkskabel fra modem til PC, ingen problem. Så modem og forbindelse til omverden er ok. Er der nogen der har et bud på hvad der kan være årsag til denne afbrydelse? Jeg har ingen trådløs 2GHZ telefon der kunne skabe forstyrrelse..
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. maj 2015 - 20:41 #1
Nu fortæller du intet om din computer.
Jeg oplevede i "gamle" dage problemer med min IBM Laptop.
Når jeg kørte mixed mode: b/g mener jeg det var.
Ved ikke om det kan være samme problem hos dig.
Avatar billede Uvanga Ekspert
26. maj 2015 - 06:49 #2
Min computer er en bærbar Asus, 64bit - Windows 8.1
Det er næsten som wifi på modem slukker af sig selv. Som jeg er blevet anbefalet, har jeg placeret mit modem højt, på afstand fra microovn, TV, metalplader,murstensvæg m.v.
Avatar billede Uvanga Ekspert
27. maj 2015 - 08:32 #3
Spørgsmål lukket.
Jeg har fået en ny router, så nu kører det. Hvad der var i vejen med den gamle fik jeg ikke at vide.
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. juni 2015 - 20:28 #4
Ny Router løser problemet.