Avatar billede langoe Mester
25. maj 2015 - 13:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PC er død

Da jeg startede pc kom der en blå side med følgende tekst:

Recovery
Your PC needs to be repaired
The Boot Configuration Data file is missing some required information.

File: BCD
Error code : 0xc0000034

You'll  need to use the recovery tools on your installation media. If you don't have any installation media.........

Press Esc for UEFI Firmware Settings.

Jeg har USB med installationsdata, men hvordan får jeg dyret til at æde dem???
Når jeg trykker Esc får jeg 5 blå sider.

Har windows 8
Avatar billede poko1 Ekspert
25. maj 2015 - 16:28 #1
Hvilken PC.? Hvordan finder du Boot menuen Hvor du kan vælge hvilken Boot du kan bruge og kan du der se din Harddisk ?
Avatar billede langoe Mester
25. maj 2015 - 16:44 #2
1. Pc er en acer Aspire E1-571.
2. Boot-menuen er en af de 5 blå sider jeg kan klikke mig frem til.
3. Mener jeg ser noget til harddisk
Avatar billede langoe Mester
25. maj 2015 - 16:47 #3
Ups.
3.....ser IKKE noget til harddisk
Avatar billede poko1 Ekspert
25. maj 2015 - 17:33 #4
Hvis det er Win 8 og du vil køre Recovery.
Når Acer-logoet vises på skærmen Og du ser Acer logoet  trykker du på og holde venstre Alt-taste nede og tryk på F10-tasten.Hvis du har en Recovery på din PC
Avatar billede langoe Mester
25. maj 2015 - 18:28 #5
Jeg har en recovery ( sikkerhedskopi med fabriksindstillinger) på et USB. Det kan vel også bruges?

Jeg har forstået at  jeg sletter alt, men der er vel ikke andre muligheder?
Avatar billede langoe Mester
09. juni 2015 - 07:26 #6
Hej

Vil du give et svar så jeg kan give point.
Avatar billede poko1 Ekspert
09. juni 2015 - 18:17 #7
læg bare selv et svar :-)
Avatar billede langoe Mester
24. juni 2015 - 07:59 #8
Slut