Avatar billede petersen7913 Forsker
25. maj 2015 - 15:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Synkronisere konti på mobil (Nokia Lumia 630)

Jeg har før pevet lidt herinde over min Windows - jeg piver lidt videre :(

Mobil - Nokia Lumia 630

Jeg har fået nogenlunde styr på div. konti (suk), har en MS konto, der har mobil som enhed.

Jeg har i meget lang tid ikke kunnet sende mail fra mobilen, får en fekl om at checke modtagerens mail og se om vedhæftede filer er for store .... selv når jeg laver et simpelt reply på en 'dette er en test' mail.....

For få dage siden begyndte jeg at få meddelelse om, at jeg skulle logge på min MS konto. Nu har jeg så fået mine konti på plads, men min mail på mobilen er stadig et problem.

I 'mail + konti' står min mail som ikke-opdateret. Når jeg åbner får jeg besked om 'problemer med at downloade meddelelser' og så en fejlkode 80048830

Hvem ved noget om det????? Hvem skal jeg have fat i????? Hvor skal jeg sætte eller fjerne et flueben??????

Jeg får ikke noget brugbart når jeg googler fejlkoden. Og jeg har ingen ide om hvor fejlen egentlig ligger :(
Avatar billede komputerdk Mester
27. maj 2015 - 00:40 #1
hvilken mail er det der fejler? (udbyder / type?)

Bedste bud er nok en reset:

tag en backup af det hele (instillinger > backup > klik på de forskellige og tryk tag backup nu (husk du skal være på Wifi)

nulstil telefonen og gendan fra din backup.
Avatar billede petersen7913 Forsker
28. maj 2015 - 21:03 #2
Jeg er hos Unotel, har mit domæne hos Gigahost.

Åh ... jeg krydser jo fingre for at jeg IKKE er nødt til at gendanne.

Andre forslag?
Avatar billede komputerdk Mester
28. maj 2015 - 22:33 #3
men er der forskel om du er på wifi eller på 3g/4G ?
min gigahost mail virker på min wp 8.1

opsat med:
indgående mail:

imap.gigahost.dk

udgående:
smtp.gigahost.dk
hak i
- Server til udgående mails kræver godkendelse
- Brug samme brugernavn og adgangskode til at sende mail
- SSL er påkræver til UDGÅENDE server (der skal ikke være hak i SSL til indgående server)

brugernavn: emailadressen
password....
Avatar billede petersen7913 Forsker
08. august 2015 - 16:23 #4
Ups - jeg har ladet spørgsmålet stå åbent :(

komputerdk, vil du lave et svar så du kan få point og så jeg kan lukke?
Avatar billede komputerdk Mester
08. august 2015 - 17:06 #5
Svar :)