Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2015 - 14:14 Der er 14 kommentarer

Boremaskine med benzin

Hej, Jeg skal lave et arbejde ude på landet og jeg skal bruge en boremaskine som skal køre med benzin og det er et mærke som jeg skal have men jeg kan bare ikke finde det den på nettet, så nu har jeg brug for jeres hjælp.
Maskinen er en Stahlmann model PRH52
Avatar billede finb Ekspert
26. maj 2015 - 15:40 #1
Kunne du ikke have en generator med ?
Eller trække strøm fra en traktor-generator ?
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2015 - 15:47 #2
Jeg kommer fra Norge og når jeg skal op på fjeldet alene så er det best med en maskine som kører på benzin

http://www.amazon.de/STAHLMANN-Benzin-Abbruchhammer-Bohrhammer-PRH52/dp/images/B001XLR6JS
Avatar billede milter Ekspert
26. maj 2015 - 19:58 #4
Hvad skal den bruges til? Og har du ikke mulighed for at oplade batterier deroppe i fjeldet?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2015 - 10:00 #6
jeg har ingen mulighed til at oplade, jeg er 3-4 timer hjemme fra og jeg skal bore jern rør til hegn
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2015 - 11:12 #7
jeg har ingen mulighed til at oplade, jeg er 3-4 timer hjemme fra og jeg skal bore hul i stener hvor jeg skal sætte jernrør i og jernrøre skal holde hegn
Avatar billede finb Ekspert
27. maj 2015 - 13:06 #8
Kunne du have solceller på stedet ?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2015 - 13:13 #9
Uhha, nej det var ikke planen
Avatar billede steench Nybegynder
27. maj 2015 - 14:47 #10
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2015 - 14:54 #11
jeg har købt den på den www.gereedschappelijk.nl med de har den ikke mere og jeg har også fået pengerne tilbage.
Avatar billede Mani1849 Nybegynder
04. marts 2016 - 10:15 #14
Vil det være muligt at oplade sin boremaskine med solcelle oplader?

Som denne http://www.batterystore.dk/product/sammenfoldeligt-solpanel-til-opladning-af-mobile-enheder-4025/